Araştırmacı-Yazar Abuzer Akbıyık’ın gündeme taşıdığı 'HAVAŞ Şanlıurfa’da Bekleme Salonu yapsın' talebinde mutlu sona ulaşıldı HAVAŞ bekleme salonunu yapacağını bildirdi.
Öteden-beri Şanlıurfa ile Havaalanı arasında yolcu taşımakta olan HAVAŞ firmasının yolcularını aldığı Abide’de bekleme salonu bulunmamakta idi. Kışın yağmur-çamurdan, yazın sıcak ve tozdan insanlar bunalmaktaydı. Yurtiçi ve yurtdışından müşteri memnuniyeti ödülleri almış olan HAVAŞ’ın, günde üç-dört uçak kalkan Şanlıurfa’da bekleme salonu yoktu. Araştırmacı-Yazar Abuzer Akbıyık, HAVAŞ yetkililerine mail gönderdi ve konuyu facebook üzerinden ve basınla paylaştı. Konu basında yer adlı. Halk gerek mail gerekse facebooktaki yorumları ile destek verip, firmaya sitemlerini dile getirdiler.
HAVAŞ yetkilileri, Abuzer Akbıyık’a gönderdikleri mailde gelen mailde “Şanlıurfa şehir merkezinde şirketimiz hizmet kalitesine uygun, yolcularımızın bekleme yapabilecekleri konforlu ve güvenli bir ofis bulunmuş olup, dekorasyon hazırlıklarının tamamlanmasına müteakip hizmete sunulacağı hususunu bilgilerinize sunar” denilerek bekleme salonun hizmete açılacağını iletmişlerdir.
Konu ile ilgili olarak Abuzer Akbıyık ” Günde yüzlerce yolcunun havaalanına taşındığı Şanlıurfa’da yolcu bekleme salonun olmaması bir eksiklikti. Aslında bunun taşımanın başladığı ilk günden itibaren yapılması gerekirdi. Konuyu gündeme getirdik. Halkımız meseleye sahip çıktı ve mutlu sona ulaştık. Önemli olan toplumun meselelerine duyarlı olmak, haklarımızı bilmek ve bunu demokratik yollardan talep etmektir. Bu konuda destek veren basın mensupları başta olmak üzere konuya duyarlılık göstererek destek veren bütün Urfalılara teşekkür ederim. Geçte olsa, bekleme salonunu yaparak eksikliği telafi eden HAVAŞ yetkililerine de teşekkür ederim “dedi.
HAVAŞ’tan Abuzer Akbıyık’a gelen mail
From: customerrelations@havas.net
To: abuzerakbiyik@hotmail.com
Date: Tue, 30 Apr 2013 14:04:31 +0300
Subject: 442769 No’lu Bildiriminiz Çözümlenmiştir.
Sayın ABUZER AKBIYIK,
Şanlıurfa şehir merkezinde şirketimiz hizmet kalitesine uygun, yolcularımızın bekleme yapabilecekleri konforlu ve güvenli bir ofis bulunmuş olup, dekorasyon hazırlıklarının tamamlanmasına müteakip hizmete sunulacağı hususunu bilgilerinize sunar, iyi günler dileriz. Müşteri Memnuniyeti ve Şikayet Yönetim Sistemimizce sonuçlandırılan şikayetiniz hakkında süreçlerimizi değerlendirmeniz amacıyla aşağıdaki anket linkini bilgilerinize sunar, sağlıklı günler dileriz.
Saygılarımızla,
Müşteri İlişkileri
Havaalanları Yer Hizmetleri A.Ş.